Returer

Frakt- och Återbetalningspolicy

Återbetalning

Du kan skicka tillbaka din produkt till oss för en återbetalning inom 30 dagar efter att du har fått produkten. Återbetalning av returfrakt är inte tillgängligt för detta.

 

Returer (om tillämpligt)

När din retur har mottagits skickar vi dig ett e-postmeddelande för att meddela dig att vi har fått din returnerade artikel. Då kommer din återbetalning att behandlas, och en kredit kommer automatiskt att tillämpas på ditt kreditkort eller den ursprungliga betalningsmetoden inom ett visst antal dagar.

Vi vänligen ber er att inkludera ert ordernummer vid retur av paketet för att underlätta identifieringen av avsändaren. På så sätt kan vi säkerställa en snabb och smidig hantering av er returförsändelse.

 

Försenade eller saknade återbetalningar (om tillämpligt)

Om du inte har fått någon återbetalning ännu, kontrollera först ditt bankkonto igen.

Kontakta sedan ditt kreditkortsföretag, det kan ta lite tid innan din återbetalning officiellt publiceras.

Kontakta din bank. Det finns ofta någon behandlingstid innan en återbetalning publiceras.

Om du har gjort allt detta och du fortfarande inte har fått din återbetalning ännu, vänligen kontakta oss genom att använda vårt kontaktformulär.

 

Utbyten (om tillämpligt)

Vi ersätter endast föremål om de är defekta eller skadade. Om du behöver byta det mot samma objekt, skicka ett e-postmeddelande med vårt kontaktformulär.

 

Frakt

Vi kommer att instruera dig via e-post i var du ska skicka ditt objekt för retur. Vänligen notera att vid returer för ångerrätt skickas returen till vårt lager i Kina. Kundens ansvar är att betala för fraktkostnaderna för att returnera varan. Fraktkostnader återbetalas inte.

Beroende på var du bor kan tiden det tar för din utbytta produkt att nå dig variera.

 

Leveransinformation och felaktiga leveransadresser

Vi uppmanar alla våra kunder att noggrant kontrollera och ange korrekt leveransinformation vid beställning. Det är kundens ansvar att säkerställa att den angivna leveransadressen är korrekt och fullständig innan beställningen slutförs. Eventuella felaktigheter eller ofullständiga uppgifter i leveransadressen är kundens enskilda ansvar.

Vänligen observera att vi inte kan erbjuda återbetalningar för produkter där leveransfel uppstått på grund av felaktigt angivna leveransuppgifter från kunden.

 

Oförutsedda Fall: Ej Hämtade Paket

Vi förstår att situationer kan uppstå där kunder kanske inte har möjlighet att hämta ut sina beställda produkter. Om du inte hämtar ut ditt paket från ditt utlämningsställe eller leveransadress och det återgår till vårt lager, vänligen notera följande:

Kundansvar: Det är kundens ansvar att regelbundet övervaka leveransstatus och hämta ut produkterna i tid från ditt angivna utlämningsställe eller leveransadress.

Icke-Hämtade Paket: Om ett paket inte hämtas ut och återvänder till vårt lager, står vi inte ansvariga för varans status eller kvalitet efter återkomst till oss.

Potentiell Kostnad: Vi förbehåller oss rätten att debitera en avgift på 300 kr för returfrakt till vårt lager i dessa fall. Denna avgift täcker kostnaderna för returhantering och lagerhållning. Vi rekommenderar att du alltid försöker hämta ut ditt paket i tid för att undvika denna kostnad.

 

Annullering av Order

Om du önskar annullera din order har du 24 timmar från det att köpet genomfördes att göra detta. Vi kan inte garantera att annullering är möjlig efter detta tidsfönster.